مقالات

عرضه مستقیم کاشی سنتی فیروزه ای

 

عرضه مستقیم کاشی سنتی فیروزه ای به روش آنلاین کمک می کند تا به تولید کننده دسترسی پیدا نمایید و از پرداخت هزینه های گزاف نیز معاف شوید و محصول را درب محل تحویل بگیرید.

کاشی یکی از مصالح ساختمانی می باشد که بیشترین مصرف را در نمای داخلی ساختمان ها به خود اختصاص داده است.

یکی از رنگ های پر کاربرد در کاشی رنگ فیروزه است، این رنگ از قدیمی ترین رنگ های مورد استفاده در ساخت کاشی است که از ترکیب سبز و آبی به دست می آید.

به همین دلیل در اکثر کاشی کاریهای قدیمی وجود رنگ فیروزه ای به وفور دیده میشود و شاید دلیل آن را بتوان در آرامشی که رنگ آبی به فضا میدهد جستجو کرد.

طیف رنگ آبی از رنگ های آرامش بخش است و به همین دلیل در کاشی کاری های اماکن مذهبی رنگ غالب فیروزه ای است.

کاشی سنتی فیروزه ای از گذشته در اماکن مذهبی،مقبره ها، اماکن یادبود بیشتر کاربرد داشته است و برای تزیین سردر یا گنبدها ،محراب و سقف، یا دیوار این اماکن استفاده می شده است.

امروزه نیز از این کاشی ها برای اماکن مذهبی و المان های دینی بهره می برند و همچنین برای نوشتن احادیث یا آیات قرآن در سردر مساجد یا مکان های دیگر مانند مصلی ها از کاشی های فیروزه استفاده می کنند.

این کاشی ها نمونه های مختلفی دارند که از آنها می توان به کاشی سنتی فیروزه ای اشاره کرد. مشتریان برای سفارش کاشی سنتی فیروزه ای درجه یک می توانند با دو روش بی واسطه و آنلاین اقدام کنند.

 

سفارش کاشی سنتی فیروزه ای درجه یک

مشخصات کاشی سنتی فیروزه ای

 

Polish ۲۰۲۱۱۰۱۳ ۱۰۰۶۰۱۳۷۴

 

کاشی سنتی فیروزه ای مدل ها و نمونه های مختلفی دارد که هر یک به گونه ای قابل نصب هستند و نقش و طرحی را به نمایش می گذارند.

رنگ آبی این کاشی ها به رنگ سنگ فیروزه می باشد از این رو به آنها کاشی فیروزه ای می گویند. مسلما بهترین کاشی فیروزه ای می تواند

محیط مورد نظر را به خوبی پوشش بدهد و جلوه محیط را دو چندان کند. کاشی های فیروزه ای برای انواع بخش های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند.

از بهترین کاشی های سنتی می توان کاشی فیروزه ای را نام برد که طراحی بی نظیری دارد. مسلما بهترین کاشی باید هم کیفیت بالا و هم ظاهری فوق العاده ای داشته باشد.

تا بتواند رضایت مشتریان را به جلب کرده و جزء برترین ها قرار بگیرد. بدانید که کاشی های سنتی فیروزه ای در برابر رطوبت و آب مقاومت بالایی دارند،

جلوه محیط را بیشتر می کنند، به مرور زمان تغییر رنگ نمی دهند، سرما و گرما آنها را دچار ترک نمی کند و در برابر شستشو و مواد شوینده تغییر رنگ و شکل نمی دهند.

فروشنده کاشی سنتی فیروزه ای

فروشنده کاشی سنتی فیروزه ایاین فروشنده برای رفاه حال مشتریان خدمات خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد تا مشتریانی که شرایط خرید حضوری را ندارند بتوانند به صورت اینترنتی محصول ایده آل تود را تهیه کنند.

این فروشنده کاشی سنتی فیروزه ای را که جلوه و زیبایی زیادی اصلی هم دارد را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش به صورت اینترنتی و به نمایش گذاشتن قیمت ها و محصولات به صورت آنلاین متنوع خدماتی است که این فروشنده در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتواند با جلب رضایت آن ها به آمار مشتریان دائمی خود بیفزاید.

امروزه عصر اینترنتی و ارتباطات آنلاین است که این امر همه جنبه های زندگی انسان ها از جمله خرید و فروش را تحت تاثیر قرار داده است.

این فروشنده کاشی فیروزه ای با فروش اینترنتی این کاشی ها توانسته است به مشتریان کمک کند که هم نمونه ها را با هم مقایسه کنند،

هم مبلغ سفارش را به روش الکترونیکی پرداخت نماید و هم محصول را درب محل تحویل بگیرند، البته مزیت این روش معاف شدن مشتریان از پرداخت هزینه های گزاف می باشد.

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما