مقالات

خرید کاشی لعابدار سنتی قدیمی + فروش عمده

کاشی لعابدار سنتی قدیمی

خرید کاشی لعابدار سنتی قدیمی + فروش عمده

ایران یکی از کشورهایی می باشد که افراد هنرمند در آن اقدام به تولید انواع کاشی سنتی کرده اند و انواع کاشی لعابدار سنتی قدیمی را تولید کرده اند.

مشخصات کاشی سنتی روی بسته بندی آن درج شده است و به صورت عمده و فله به فروش می رسد. کاشی از مصالحی می باشد که با فرایند مشخصی تولید شده و در مکانهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشی سنتی قدمت قدیمی دارد و از سال های بسیار دور در ایران تولید شده است. این محصول مورد استفاده در مکان هایی مانند مساجد، محراب و مکان های دینی مختلف مورد استفاده قرار گرفت.

کاشی سنتی قدیمی نسبت کاشی های امروزه دارای رنگ های متنوع و شاد می باشد. از طیف گسترده ای از رنگ ها برای تولید آن استفاده شده است. اما کاشی هایی که امروزه تولید می شوند تنها از رنگ سفید برای ساخت آنها استفاده می شود.

رنگ فیروزه و آبی بیشترین رنگی می باشد که برای تولید کاشی های سنتی قدیمی کارایی دارد. بیشتر کاشی های قدیمی بر پایه و اساس رنگ آبی هستند اما از رنگ های دیگر برای کشیدن نقش و نگارهای مختلف استفاده می شود.

 

کاشی لعابدار سنتی قدیمی
زرنگار ایران – فروش به قیمت عمده انواع کاشی لعابدار سنتی قدیمی

 

کاشی لعابدار سنتی قدیمی

شهرهای مختلفی در ایران اقدام به تولید کاشی لعابدار سنتی قدیمی و کاشی هفت رنگ کرده اند که یکی از این شهرها اصفهان می باشد. در آن مکان های مختلفی را خواهید دید که از کاشی سنتی برای زیبایی بیشتر استفاده شده است.

صنایع دستی و یا وسایل سنتی نمایانگر فرهنگ یک کشور می باشند که ایران نیز در بین دیگر کشورها دارای فرهنگ غنی می باشد. از وسایل به جا مونده از گذشته همه ی این مسائل مشخص می باشند. در حرم های ائمه همه از کاشی های لعابدار سنتی با طرح های بسیار زیبا کاشی کاری شده اند. این موضوع اهمیت و زیبایی کاشی سنتی را نشان می دهد.

کاشی هفت رنگ نیز از کاشی های سنتی قدیمی می باشد. در ساخت آن از چندین رنگ مختلف با تناژهای متفاوتی استفاده می کنند و زیبایی آن بسیار منحصر به فرد می باشد. بیشترین کارایی را دارد و تهیه ی آن به این صورت می باشد که ابتدا کاشی را به صورت کامل سفید کرده. بعد اقدام به رنگ آمیزی آن می کنند و یک نوع کاشی بسیار چشم نواز را می سازند.

مشخصات خرید کاشی لعابدار سنتی قدیمی

هر محصولی دارای مشخصات منحصر به خود می باشد که کاشی لعابدار سنتی و کاشی گرانیت شیشه ای نیز دارای مشخصات خاصی است و این مشخصات باعث وجه تمایز این کاشی از دیگر کاشی ها شده است.

نحوه ی ساخت این کاشی با دیگر کاشی ها تفاوت زیادی ندارد اما در ظاهر تفاوت زیادی دارند. کاشی سنتی بر روی آن انواع نقش و نگارهای مختلف را طراحی می کنند و با استفاده از رنگ های شاد و روشن اقدام به رنگ کردن آن کرده و سپس در مرحله ی آخر بر روی آن لعاب مخصوصی را می ریزند که این لعاب باعث می شود کاشی به راحتی نشکند و یا لب پر نشود.

سبک معماری با کاشی سنتی قدیمی با کاشی های امروزی تفاوت زیادی دارد زیرا کاشهای سنتی مانند معلقی دارای تکه های ریزی می باشد که برای یک محیط باید چندین تکه از این کاشی را در کنار یکدیگر قرار داد تا بتوان شکل مورد نظر را به دست آورد و در آخر یک کاشی بزرگ را ساخت.

بسته بندی کاشی لعابدار سنتی قدیمی

هر محصولی برای فروش بهتر باید بسته بندی آن از بهترین نوع باشد. همچنین کاشی لعابدار سنتی قدیمی نیز باید بسته بندی آن به گونه ای باشد که مشخصات محصول بر روی آن به طور کامل قید شده باشد. تمام موادی که در ساخت آن استفاده شده است بر روی محصول درج شده باشد.

کاشی به دلیل اینکه از مصالح شکستنی می باشد بسته بندی صحیح آن اهمیت زیادی دارد. باید به محوی بسته بندی شود که به هیچ عنوان دچار شکستن نشود. زیرا ممکن است تا مسافت های طولانی در حال جا به جایی باشد.

کاشی های سنتی قدیمی یک نوع آن مشبک می باشد. به صورتی که باید یک نقش را با تکه های مختلف در کنار یک دیگر قرار دهند تا شکل نهایی به وجود آید.

کاشی های سنتی قدیمی و کاشی سرامیک گرانیتی به صورتی هستند که از آنها برای نوشتن یک اسم نیز استفاده می کنند. انواع آیات و نامهای متبرکه را به وسیله ی این کاشی می نویسند. تا مدت زمان طولانی باقی می ماند و ماندگاری آن بسیار زیاد می باشد.

کیفیت این نوع کاشی به حدی می باشد که در مقابل شرایط آب و هوایی نامساعد نیز مقاومت خوبی را از خود نشان داده است. در برابر گرما و سرمای شدید نیز بسیار مقاوم می باشد. همچنین رنگ آن به نحوی است که به هیچ عنوان در اکثر تماس مکرر با آب از بین نرفته و به همان براقی و زیبایی اولیه ی خود باقی می ماند.

کاشی لعابدار سنتی +فروش عمده

به طور کلی محصولات ساختمانی به صورت عمده خریداری می شوند و کاشی لعابدار سنتی نیز در حجم انبوه به فروش می رسد. کاشی به دلیل اینکه در قسمت های مختلفی کارایی دارد و کارایی آن نیز مطلوب می باشد به صورت عمده به فروش می رسد. کاشی سنتی به دلیل اینکه سایز آن کوچک می باشد حتی اگر مقدار کمی از آن را خریداری کنید حجم آن زیاد می شود.

امروزه برای ساخت انواع رستوان ها و سفره خانه های سنتی از کاشی لعابدار سنتی و کاشی گرانیت جدید استفاده می کنند. زیرا باعث زیبایی و جلوه ی بیشتر محیط می شود و تداعی گرد زمان های گذشته می باشد.

این روزها به دلیل اینکه سبک زندگی ها به سمت مدرن رفته است کم تر از این محصول در خانه ها استفاده می شود. بیشترین کارایی را در محیط های عمومی مانند مدارس، محراب ها و مساجد دارد. بعضی از افراد تنها یک تکه از کاشی سنتی را تهیه می کنند و به دیوار منزل خود می زنند. زیرا تنوع رنگ و طراحی این کاشی بسیار زیبا و چشم نواز می باشد و بهترین انتخاب برای یک تابلوی زیبا و سنتی می باشد.

کاشی لعابدار سنتی فله

برای تهیه و خرید کاشی لعابدار سنتی به صورت فله می توانید به روش های مختلفی اقدام کنید. اما آسان ترین آن کمک از سایت های اینترنتی نظیر این سایت می باشد. زیرا تمامی تصاویر کاشی سنتی را قرار داده است تا به راحتی بتوانید انتخاب خود را انجام دهید.

زرنگار ایران از سایت های فعالی می باشد که تنها با هدف کسب رضایت مشتریان اقدام به عرضه و فروش گسترده ی کاشی لعابدار سنتی و کاشی هفت رنگ کرده است. فروش به صورت مستقیم بدون حضور واسطه گران می باشد. همین موضوع باعث شده قیمت آن تا حد زیادی کم تر شود. شما می توانید با شماره تلفن های درج شده تماس گرفته و اقدام به ثبت سفارش نمایید تا در اسرع وقت به دست شما برسد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما