کاشی سنتی

کاشی سرویس بهداشتی

خرید کاشی سنتی سرویس بهداشتی در مدل های زیبا

جدیدترین و زیباترین مدل های کاشی سرویس بهداشتی

پخش عمده کاشی سنتی سرویس بهداشتی را در انواع طرح و رنگ ها توزیع می کند و آن ها را با جنس مواد اولیه درجه یک و کیفیت دار تهیه کرده، باید از گونه ای باشند که در برابر رطوبت و مواد شوینده مقاومت داشته باشند و مخصوص سرویس بهداشتی طراحی و تولید شوند تا توزیع کننده عمده آن را با خیال راحت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهد، همچنین توزیع کننده عمده باید دارای حجم زیادی از این محصولات باشد تا نیاز مشتریان را از این کاشی سنتی سرویس بهداشتی بر طرف کند، هدف توزیع کننده عمده برای فروش کمیت و کیفیت این نوع محصول داخلی می باشد .
Polish ۲۰۲۱۱۲۰۲ ۱۰۳۷۲۰۶۲۱
فروش کاشی سرویس بهداشتی
اگر می‌خواهید کاشی یا سرامیک خانه‌تان سالیان سال عمر کند و دچار گرفتاری‌های ناخواسته بنّایی نشوید، باید حواستان به چندتا نکته مهم باشد. در این مطلب ویژگی‌‌های یک کاشی سرویس بهداشتی خوب را در کنار 5 طرح از کاشی تبریز بررسی کردیم.

معمولا تا چند سال، امکان تعویض کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی، آشپزخانه، حمام، سالن پذیرایی و … وجود ندارد؛ چراکه ممکن است از نظر اقتصادی مقرون­‌به‌­صرفه نباشد یا دردسرهای فراوانی را برای ساکنین خانه به همراه بیاورد. برای اینکه هر سال مجبور به تعویض کاشی و سرامیک خانه خودتان نشوید، بهترین راه‌حل، انتخاب و خرید کاشی و سرامیک مرغوب و مناسب است. پس بهتر است قبل از خرید کاشی سرویس بهداشتی به جزئیاتی مانند رنگ، ابعاد، طرح، میزان مقاومت دمایی و … حسابی دقت کنید تا تجربه خوبی را از خرید خودتان داشته باشید.

کارخانه­‌های مختلفی در زمینه تولید کاشی و سرامیک مشغول به فعالیت هستند. برند کاشی سنتی زرنگار ایران بعنوان یکی از بهترین برند‌ها، محصولات متعدد کاشی سرویس بهداشتی را به مشتریانش ارائه کرده است. در ادامه نگاهی به چند نمونه از کارهای کاشی سنتی می‌اندازیم؛ اما بهتر است قبل از آن با ویژگی‌های مهم کاشی و سرامیک خوب آشنا شویم.

 

فروش کاشی سرویس بهداشتی
فروش کاشی سرویس بهداشتی

 

ویژگی­‌های کاشی سرویس بهداشتی مرغوب

حتما تا‌به‌حال برایتان پیش آمده است که با تغییرات محسوس آب‌وهوا یا برخورد یک جسم سنگین با کف اتاقتان، سرامیک و کاشی خانه ترک می‌خورد یا حتی می‌شکند! کارخانه‌های معتبر تولید کاشی برای پیشگیری از این مشکلات راهکارهایی را در نظر گرفته‌اند که این راهکارها در قالب ویژگی­‌های منحصربه‌­فردی به شما ارائه می‌شوند.

مقاومت دربرابر گرما و سرما

کاشی و سرامیک‌های تبریز طی فرایند دوپخت دربرابر انبساط حرارتی، شوک حرارتی، انبساط رطوبتی و … مقاوم هستند. همچنین محصولات پرسلانی که درادامه بیشتر درموردشان توضیح می‌دهیم، با جذب آب زیر ۰/۵ درصد (گروه BIa) علاوه‌بر استحکام دربرابر گرما و سرما دربرابر یخ‌زدگی هم مقاومت بالایی از خودشان نشان می‌دهند و برای پوشش کفِ مکان‌های روبازی مثل حیاط، بالکن، تراس و… کاملا مناسب هستند.

مقاومت دربرابر ساییدگی

میزان یا درجه ساییدگی کاشی و سرامیک به‌اختصار PEI نامیده می‌شود. PEI روی بسته­‌بندی­‌های محصولات نوشته می‌شود که هرچقدر عدد آن بزرگ‌تر باشد، کاشی و سرامیک کیفیت بالاتری دارد و مقاوم‌­تر است. البته اگر روی بسته‌­بندی همه کاشی ­ها نبود، اصلا تعجب نکنید؛ چراکه تنها روی بسته‌بندی کاشی­ و سرامیک­‌هایی نوشته می‌شود که به­‌عنوان پوشش برای دیواره و کف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

میزان جذب آب پایین

میزان جذب آب در کاشی یکی از شاخص‌های مهمی است که باید در هنگام خرید به آن توجه کنید. هرچه این عدد کمتر باشد، استحکام و استقامت کاشی دربرابر آب بالاتر می‌رود و شما می‌توانید با خیال راحت آن را برای مکان‌هایی مثل سرویس بهداشتی و حمام استفاده کنید.

ضریب اصطکاک بالا

ضریب اصطکاک یا Coefficient Of Friction مستقیما به امکان لیزخوردن شما روی کاشی و سرامیک اشاره دارد. به این‌ صورت که هرچه عدد آن بزرگ‌تر باشد، ضریب اطمینان هم بالاتر می‌رود و احتمال کمتری دارد که افراد لیز بخورند. حالا که ویژگی‌‌های یک کاشی خوب را بررسی کردیم، برویم تا نگاهی به چند تا طرح از کاشی‌های سنتی بیندازیم.

کاشی سنتی سرویس بهداشتی

نمایندگی فروش کاشی سنتی

کارخانه کاشی سنتی زرنگار ایران فعالیت خودش را به شهر اصفهان محدود نکرده است و حدود ۴۲ نمایندگی هم در سراسر ایران دارد. بنابراین، شما خیلی راحت می‌توانید با یک کلیک صفحه مربوط به کاشی سنتی را باز کنید و به‌صورت آنلاین به مراکزی که در نقشه شهرتان علامت زده شده، محصولات موردنظرتان را تهیه کنید.

البته اگر هنوز کاشی یا سرامیک باب میلتان را انتخاب نکردید، می‌توانید اول سری به صفحه محصولات شرکت کاشی سنتی  زرنگار ایران بزنید. با وجود تنوع بالای محصولات این گروه، به‌ عنوان برند برتر کاشی ایران، به احتمال زیاد در یک چشم به‌هم‌زدن می‌توانید کاشی یا سرامیک دلخواه‌تان را پیدا کرده و سفارش‌تان را نهایی کنید.

نکاتی برای انتخاب کاشی سرویس بهداشتی

کاشی سنتی سرویس بهداشتی گونه ای از کاشی ایرانی محسوب می شوند که در گذشته از آن برای محراب مساجد ها بیشتر به کار رفته است، این کاشی ها دارای تنوع بسیاری هستند و امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

کاشی ها به دلیل تنوع زیادی که دارند باید در هنگام خرید به نکاتی برای انتخاب آنها توجه کرد کاشی ها باید کاملاً سالم و یک اندازه باشند و در برابر نور و حرارت و حتی رطوبت دارای مقاومت بالایی باشند این کاشی‌ها در ابعاد و سایزهای متفاوتی وجود دارند.

البته باید توجه داشت که این گونه از کاشی های سنتی در مکانهای خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند و نمی‌توان در هر مکانی از آنها استفاده نمود، باید از میزان مقاوم بودن آنها در برابر مواد شوینده و شیمیایی اطلاعات کافی را از فروشنده آن دریافت کنید، و اینکه چه میزان لکه پذیر می باشند .

البته نکته قابل توجه بسیار مهمی که وجود دارد این است که چه مقدار رطوبت پذیر هستند و با توجه به آن مقدار برای سرویس بهداشتی انتخاب کنید، که اگر به این نکته توجه نشود احتمال اینکه شکل آن تغییر کند بسیار زیاد است.

این کاشی ها دارای لعاب می باشند و با وجود لکه و شستشوی زیاد زیبایی خود را از دست می دهند و نباید از آن برای آشپز خانه یا مکانی که لکه پذیری دارد استفاده شود.

 

خرید کاشی سرویس بهداشتی

 

پخش مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی

پخش مستقیم کاشی سنتی سرویس بهداشتی یعنی تولید کنندگان کالاهای تولیدی خود را به بازارهای مورد هدف انتقال میدهند، وظیفه آنها انتقال کاشی سنتی سرویس بهداشتی از محل تولید به محل خرید مشتریان است پخش مستقیم باید کالاها را در مکان و زمان مناسب در دسترس مشتریان قرار دهند.

در این پخش تولید کننده کاشی سرویس بهداشتی و مشتریان با هم در ارتباط هستند.در این نوع عرضه کاشی سنتی زرنگار ایران هیچ واسطه ای در آن ها وجود ندارد، قیمت ها نیز کاملاً مناسب و به صرفه هستند، و از بهترین برندها استفاده می‌شوند و خریداران با اطمینان کامل از این محصول خریداری می کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما