کاشی سنتی

کاشی دست ساز

خرید و قیمت کاشی دست درجه 1، قیمت ارزان

مرکز تولید کاشی دست ساز + بهترین کیفیت و قیمت استثنائی

مرکز تولید کاشی دست ساز اصفهان امروزه با قدرت بسیار زیادی در حال فعالیت و خدمات رسانی به مردم کشور بوده است که این کالا در تنوع بسیار بالا می باشد. کاشی دست ساز اصفهان تمام مراحل آن با بهترین کیفیت توسط نيرو هاى انسانى صورت مي‌گيرد.

ما در مجموعه زرنگار ایران بهترین کاشی دست ساز ایرانی را ارائه می کنیم. به دلیل اینکه همواره به موضوع رضایت مشتری توجه داریم، محصولات مرغوب را در اختیار خریداران با قیمت مناسب قرار می دهیم.

مهم ترین بازار کاشی دست ساز مربوط به بخش‌های تولیدی ساختمان است. به طوری که در سال 2016 میزان واردات محصولات کاشی دست ساز شامل  ابعاد 15 در 20 ، 20 در 20 ، 16 در 20 ، 18 در 20 و 7 در 20 بیشتر از صادرات آن بود.

عوامل مختلفی در تعیین قیمت این محصول نقش دارد. یکی از مهمترین عوامل موثر در تعیین قیمت این کالا مرغوبیت محصول بوده. بنابراین هرچه کیفیت محصول بالاتر و قیمت آن نیز به مراتب بیشتر خواهد شد. لذا شما باید هزینه بیشتری را برای خرید متحمل شوید. البته باید این نکته را در نظر داشته باشید که کیفیت بالای محصول سبب شده که خریداران از خریدشون راضی و خرسند باشند.

 

طراحی آشپزخانه با کاشی دست ساز زرنگار ایران
طراحی آشپزخانه با کاشی دست ساز زرنگار ایران

 

کاشی دست ساز با کیفیت

به طور کلی می‌توان گفت کاشی‌دست ساز سنتی قیمت بیشتری نسبت به کاشی های معمولی دارد. به همین دلیل شما باید در هنگام خرید کاشی سنتی این کالا دقت بسیار بالایی داشته باشید تا بتوانید به راحتی تصمیم گیری کنید.

کاشی‌دست ساز رنگی کاربرد زیادی در صنعت ساختمان و مصالح ساختمانی داشته و کیفیت ساخت آن برای سازندگان ساختمان بسیار مهم است. به همین دلیل خرید و فروش کاشی‌دست‌ساز و قیمت کاشی دست ساز مناسب برای بکارگیری در صنعت ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است.

این محصولات به دلیل رنگ، شکل و طرح های خود در عین زیبا و جذاب بودن، می توانند به خانه شما حس گرم و صمیمی بودن بدهند. برای اطلاع از آخرین قیمت روز و همچنین خرید مستقیم از تامین کنندگان کاشی های سنتی می توانید از طریق وب سایت زرنگار ایران اقدام کنی.

توزیع انواع کاشی دست ساز

توزیع انواع کاشی دست ساز توسط مجموعه وب سایت ما سبب سهولت در خرید شده است. مشتریان و خریداران می توانند با صرف کمترین وقت و هزینه محصولات مورد نیاز شان را خریداری و از آن نیز استفاده کنند. امروزه با گسترش ارتباطات اینترنتی و پیشرفت تکنولوژی و فناوری بیشتر افراد ترجیح می دهند محصولات مورد نیاز شان را به صورت غیر حضوری خریداری کنند. چرا که معتقدند با خرید اینترنتی می توانند در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنند.

این نمونه کاشی ها که تمام مراحل آن با بهترین کیفیت توسط نیروهای انسانی صورت می‌گیرد. لعاب و طرح روی کاشی نیز توسط نیرو ها انجام می شود. این کاشی ها به دلیل زیبایی و ظرافت یکی از پر کاربردترین مصالح و عناصری هستند که در معماری و ساختمان سازی استفاده می شود. کاشی سنتی دست‌ساز اصفهان طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. این کاشی ها بدون محدودیت رنگ هستند و در انتخاب رنگ کاشی سلیقه مشتری مهمترین مورد بوده و نوع بدنه آنها قابل انتخاب می باشد. این کاشی ها بسیار مقاوم هستند. زیرا در بالاترین درجه حرارتی پخت می‌شوند و در اکثر فضاها قابل استفاده هستند.

 

کاشی دست ساز بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی
کاشی دست ساز بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی

 

تنوع طرح و رنگ در کاشی سنتی دست ساز

در طی سال های اخیر نیز با توجه به اهمیت و همچنین علاقه افراد به استفاده از سبک معماری سنتی و تاریخی ایرانی استفاده از کاشی های سنتی قدیمی در بین فعالان حوزه معماری شهری بسیار رواج پیدا کرده است.

 تنوع بالای طرح کاشی های دست‌ساز قدیمی را نیز می توان یکی دیگر از علل اصلی بالا بودن میزان استفاده از این نوع کاشی ها در این صنعت دانست. از معروفترین طرح های این محصول کاشی های دست‌ساز می باشد.

 طرح شاه عباسی، طرح گل و مرغ طرح اسلیمی، طرح فرش های ترکمنی را می توان نام برد. همچنین تنوع طرح باعث شده تا این کاشی ها علاوه بر صنعت ساختمان سازی در تهیه انواع کارهای تزیینی و دکوری همچنین تولید قاب های سنتی و ماندگار نیز مورد استفاده قرار گرفته اند.

پارامتر تاثیرگذار بر قیمت کاشی دست ساز

این مجموعه پارامترهای تاثیرگذار و قیمت کاشی سنتی دست ساز اصفهان را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. تا بتوانید به راحتی تصمیم‌گیری کنید و آنها را خریداری نمایید. قیمت کاشی سنتی‌دست ساز بر اساس نوع كاشى ،متراژ و رنگ متفاوت است.

فروش ویژه کاشی‌دست ساز با پایین ترین قیمت توسط تولید کننده در بازار معتبر فروش این محصول موجب گشته تا خریداران با رضایت بسیار بالایی خرید مد نظر خود را از بازار این محصول در هر کجای کشور وجود داشته باشند. به طور غیر حضوری انجام داده و آن را با توجه به نیاز خود به طور عمده و یا جزئی تهیه کنند.

تولید کنندگان انواع کاشی‌دست ساز جدید و قدیم درداخل کشور ما این محصول را با زیبایی بسیار زیاد و تنوع مناسبی تولید کرده اند. سپس این کاشی سنتی ایرانی را در بازار این محصول عرضه نموده اند. البته امروزه در این وبسایت معتبر طرح های آن به شکل با کیفیت در اختیار افراد قرار می گیرد. تا خریداران بتوانند آن را به طور غیر حضوری انتخاب و خریداری نمایند.

 

کاشی دست ساز رنگی
کاشی دست ساز رنگی

 

ویژگی های کاشی دست ساز

مزیت و ویژگی کاشی های دست ساز این است که طرح و نقش های بسیار جذابی نسبت به دیگر محصولات کاشی سنتی کارخانه ای دارد. لذا اگر شما عزیزان قصد خرید این کالا را دارید باید دقت بسیارزیادی داشته باشید. تا بتوانید محصولاتی با کیفیت و درجه یک را انتخاب نمایید.

این کاشی ها بسیار مقاوم هستند زیرا در بالاترین درجه حرارتی پخت می شوند و در اکثر فضا ها قابل استفاده هستند. زرنگار ایران تارائه دهند انواع کاشی سنتی در این زمینه بهترین و با کیفیت ترین کاشی ساخت دست را عرضه کرده است. زرنگار ایران همچنان در حال گسترش در تولید انواع مختلف کاشی های سنتی دستی است.

کاشی های سنتی طرفداران بسیار زیادی در تمام نقاط کشور دارد. همچنین باید توجه داشته باشید که این محصولات به طور کلی از مواد بسیار عالی تولید شده اند. شما می توانید آن را در مکان های عمومی نیز مورد استفاده قرار دهید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما