کاشی سنتی

کاشی هفت رنگ

خرید زیباترین کاشی هفت در مدل مختلف و قیمت استثنائی

خرید کاشی هفت رنگ +قیمت با تخفیف ویژه

شیوه توزیع کاشی هفت رنگ همواره امری مهم و ضروری از سوی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به شمار می‌رود. همواره روش های جدیدتر و آسانتر به منظور دستیابی مشتریان به این محصول ایجاد می شود. هفت رنگ متداول و رایج در ساخت این نوع کاشی عبارتند از:

سیاه، سفید، لاجوردی، فیروزه‌ای، قرمز، زرد و حنایی که در آبدات تاریخی و اماکن متبرکه از این نوع کاشی‌ها بیشتر استفاده می گردد. دوره صفویه دوره رونق استفاده از نوع کاشی سنتی است. اگر چه این هنر کم و بیش در زمان تیموریان نیز مورد استفاده قرار می گرفت.

 

"<yoastmark

 

کاشی هفت رنگ

کاشی هفت رنگ نوعی کاشی سنتی است که اکثرا در مساجد عبادتگاه ها و مقبره ها همچنین منازل شخصی به کار میرود. این نوع کاشی ها از شهرت بسیار خوبی برخوردار هستند. این نوع پوشش دیوار از کاشی های خشتی چهارگوش الهام گرفته است.

معمولاً از قطعاتی به ابعاد 15*150و 20*20 برای مناره و گنبد 7*15یا 10*20 سانتیمتر تهیه می شود. هفت رنگ متداول و رایج در ساخت این نوع کاشی عبارتند از سیاه ، سفید، لاجوردی، فیروزه ای ،قرمز، زرد و حنایی می‌باشد. امروزه از سایر رنگ ها مثل طلایی، سبز و ….. نیز استفاده می‌شود.

کاربردهای مختلف کاشی هفت رنگ اصفهان

در بناهای تاریخی و اماکن متبرکه از این نوع کاشی ها زیاد استفاده شده است. در این سبک کاشی سازی کاشی هایی با شکل و ابعاد منتظم تولید می شود. بنابر سلیقه استاد کار و ویژگی های محل اجرا به شکل های مربع مستطیل شش ضلعی و…. به صورت خشت و رنگ زمینه غالباً سفید تهیه می شود.

کاشی‌هفت رنگ نماد فرهنگ یک کشور است!

برای پاسخ به این سوال باید بگوییم این کار هنرمندانه با اشکال هندسی و اسلیمی می‌تواند با ادبیات و نقش های سنتی ترکیب شوند و نمایانگر یک فرهنگ غنی باشند. ابیات و شعر های به کار رفته در این کاشی ها زیبایی آن را دوچندان می‌کند. لذا استفاده از آن در مکانهای مختلف می‌تواند یک آرامش خاصی را در بیننده ایجاد نماید. این هنر همواره ماندگار است.

 

طرح و رنگ های مختلف کاشی هقت رنگ
طرح و رنگ های مختلف کاشی هقت رنگ

 

طرح و رنگ های مختلف کاشی هفت رنگ

کاشی هفت رنگ از رنگ های شاد و زیبایی ساخته می شوند. از آن برای تزیین بسیاری از بناها استفاده می‌کنند و این رنگها نظیر آبی، صورتی، زرد و سفید بیشتر از سایر رنگ‌ها در ساختار این کاشی زیبا به چشم  می خورد. همچنین طرح های زیبایی نظیر گل و مرغ و طرح های اسلیمی روی کاشی هفت‌رنگ وجود دارد. این طرح های زیبا به اصالت و جذابیت آن افزوده است.

این کاشی ها یکی از زیرمجموعه‌های انواع کاشی سنتی می‌باشد و دارای کاربردهای فراوانی در ساخت و ساز و فعالیتهای عمرانی محسوب می شوند. کاشی های مسجدی با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در کارخانه های مجموعه ما تولید می‌شود.  به همین علت از درجه بندی کیفی بالایی برخوردار است.

 

هنر کاشی هفت رنگ
هنر کاشی هفت رنگ

 

تولیدکنندگان ما طی مراحل مختلفی از فرایند تولید آن به این محصول ترکیبات خاصی اضافه می کنند. این فرمول خاص این محصول را از خواص بیشتری برخوردار ساخته اند.

به طور مثال اضافه کردن کلسیم به ترکیب کاشی موجب افزایش سختی و مقاومت کاشی می گردد. به این ترتیب ماندگاری و دوام آن را افزایش می‌دهد. با وجود برخی عناصر نیز در کاشی های هفت رنگ موجب ضد آب بودن و نفوذ ناپذیری کاشی گردیده است و موجب محبوبیت استفاده چندین برابری از آن می گردد.

لیست قیمت کاشی هفت رنگ

کاشی هفت رنگ قیمت های گوناگون و مختلفی دارد. شما می توانید از طریق این وب سایت از لیست قیمت این محصول آگاهی پیدا کنید. این نوع کاشی به دلیل تنوع طرح و رنگ از زیبایی خاصی برخوردار است.  کاشی‌هفت رنگ سنتی با  نام کاشی مسجدی هم شناخته می شود.

سرعت اجرای کاشیکاری به سبک هفت رنگ نسبت به سبک معرّق بیشتر است. از این نوع کاشی‌ها در اماکن متبرکه و تاریخی استفاده شده‌است. هم اکنون این محصول به وسیله دست و کاملا به شکل سنتی انجام می‌شود.

 

"خرید

 

خرید و فروش کاشی هفت رنگ در اصفهان

شیوه توزیع کاشی هفت‌رنگ همواره امری مهم و ضروری از سوی تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان به شمار می‌رود. همواره روش های جدیدتر و آسان تری به منظور دستیابی مشتریان به این محصول ایجاد می‌شود.

یکی از بهترین روش های خرید کاشی سنتی زرنگار ایران مدل هفت‌رنگ مراجعه حضوری و استفاده از خرید مستقیم می باشد. چرا که این روش امکان نظارت مستقیم مشتریان را فراهم کرده و موجب می‌شود. آنها خرید خود را با اطمینان خاطر بیشتری انجام دهند.

کارشناسان ما در بازرگانی زرنگارایران کاشی شما را از لیست قیمت کاشی هفت‌رنگ مطلع می کنند. کافی است با این مجموعه تماس بگیرید تا از خدمات ما بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما