کاشی سنتی

کاشی بین کابینتی

خرید و قیمت بهترین انواع کاشی بین کابینتی

خرید کاشی سنتی بین کابینتی+ بهترین قیمت با کیفیت درجه 1

کاشی بین کابینتی اصفهان یکی از کاشی های سنتی بسیار زیبا و پر فروش است. خرید کاشی سنتی بین کابینتی با کیفیت و زیبا می‌تواند دکوراسیون آشپزخانه را ارتقا بخشد. مخصوصا اگر انتخاب شما از نوع کاشی سنتی باشد. آشپزخانه هر خانه را میتوان قلبی تپنده برای آن دانست. آشپزخانه جایی است که همه اعضای خانواده در آن رفت و آمد دارند.

غذا می خورند و آشپزی می کنند،آشپزخانه را میتوان ویترینی از طراحی یک خانه در نظر گرفت. زیبایی آن باعث زیبایی همه خانه می شود پس باید برای زیبایی هر چه بیشتر این قسمت از خانه تلاش کرد. از تمام ابزارهای موجود برای آن بهره برد کاشی بین کابینتی یکی از محصولاتی است که می توان با استفاده از آن به زیبایی هرچه بیشتر آشپزخانه افزود.

 

کاربرد کاشی سنتی بین کابینتی

 

کاربرد کاشی سنتی بین کابینتی

کاشی سنتی بین کابینتی درابعاد20*20 و یاابعاد کوچکتر10*10 است. این محصول در پشت وسایل آشپزخانه شما مانند سینک ها و اجاق گاز نصب می‌شود. کاشی های بین کابینتی معمولاً سطح دیوار بین کانتر و کابینت ها را می پوشاند اما می تواند تا سقف امتداد یابند.

دیوارهای آشپزخانه به عنوان سطحی که مواد مختلفی مانند چربی و روغن روی آن پاشیده می شود و کاملا مرطوب است. ممکن است در طول زمان کاملا آسیب ببیند کاشی بین کابینتی برای محافظت از سطح دیوار در برابر خرابی است. همچنین این مدل کاشی سنتی، تعمیر و نگهداری آن نیز آسان است.

اما اخیراً با توجه به ظهور نقش و نگار های جدید بر روی کاشی ها و اضافه شدن نقش تزیینی می توان از آن برای زیبایی دکوراسیون آشپزخانه نیز استفاده کرد و بر زیبایی آشپزخانه خود افزود.

شما عزیزان می توانید سفارشات خود را از مجموعه کاشی سنتی زرنگار ثبت نمایید. کارشناسان فروش در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال می کنند در هر نقطه از کشور که باشید.

 

راهنمای خرید و نصب کاشی بین کابینتی
راهنمای خرید و نصب کاشی بین کابینتی

 

راهنمای خرید کاشی سنتی بین کابینتی

نقش اساسی کاشی های بین کابینتی ایجاد زیبایی در دکوراسیون آشپزخانه شما است. پس باید در هنگام انتخاب کاشی بین کابینتی مناسب به موارد خاصی توجه کرد. در ادامه نکات و مواردی بیان می‌شود که باید در هنگام خرید کاشی بین کابینتی به آن توجه نمود:

۱-رنگ کاشی بین کابینتی

اولین نکته مورد اهمیت برای خرید کاشی های بین کابینتی رنگ و طرح آن است. باید رنگ و طرح به صورتی انتخاب شود، که با رنگ کابینت آشپزخانه شما متناسب باشد. استفاده از چرخه ی رنگ  می تواند این امکان را برای شما فراهم آورد تا رنگ مناسب و مکمل برای کاشی بین کابینتی خود انتخاب کنید.

در مورد طرح و نوع کاشی های بین کابینتی نیز باید بیان کرد که این موضوع به دکوراسیون و سبک طراحی آشپزخانه شما بستگی دارد. پس سعی کنید با در نظر گرفتن عناصر طراحی و اجزای آشپزخانه طرحی مناسب برای کاشی خود انتخاب نمایید.

۲-کاشی بین کابینتی ساده یا طرح دار

این موضوع بسیار مهم است که قصد خرید کاشی های بین کابینتی ساده دارید یا طرح دار استفاده از کاشی های ساده می‌تواند فضای دلباز و پر نور را برای شما فراهم آورد. کاشی های طرح دار نیز زیبایی خود را دارند و می توانند در صورت استفاده مناسب و درست از آنها فضای زیبایی را برای آشپزخانه شما به ارمغان بیاورد.

 

پخش انواع کاشی بین کابینتی ارزان قیمت
پخش انواع کاشی بین کابینتی ارزان قیمت

 

قیمت کاشی سنتی بین کابینتی

موضوع مهم و اساسی در انتخاب هر وسیله و ابزاری قیمت آن است. قیمت این کاشی های بین کابینتی به نوع جنس رنگ و طراح سازنده و سایر عوامل مختلف دیگر بستگی دارد. این قیمت کاشی بین کابینتی می‌تواند بر کم و زیاد شدن قیمت نهایی محصول خریداری شده تاثیر بگذارد.

شما میتوانید انواع کاشی های بین کابینتی خود را در انواع طرح ها و نقشه ها از مجموعه شرکت کاشی سنتی زرنگار تهیه و خریداری نمایید. زرنگار ایران قیمت انواع کاشی بین کابینتی را بسیار مناسب و با تخفیف ویژه ارائه کرده است.

شرکت کاشی سنتی زرنگار عرضه کننده انواع کاشی های بین کابینتی در طرح ها و نقش های گوناگونی است که می‌تواند نیازهای همه مشتریان را برآورده سازد. هزینه حمل و نقل با توجه به نوع ماشین، مسافت و میزان سفارش متفاوت می باشد. بارگیری از درب کارخانه ها و همچنین از نزدیک ترین نایندگی های مجاز آنها به شما انجام می شود. به همین دلیل قیمت کای بین کابینتی در زرنگار ایران بسیار مقرون به صرفه خواهد بود.

مرکز پخش کاشی بین کابینتی ارزان قیمت

این مرکز پخش کاشی سنتی بین کابینت ایران تنها در بزرگ های داخلی بلکه در بازارهای خارجی هم توزیع می نماید. این مرکز کاشی‌ها را به صورت مستقیم و با قیمت های استثنایی وارد بازار ها می نماید. این کار می تواند نیاز مصرف کنندگان را به خوبی تامین کند، مرکز پخش کاشی سنتی زرنگار مدلهای جدید کاشی بین کابینتی را تولید می نماید. ما کاشی های بین‌کابینتی را با قیمت مناسب وارد بازار می کنیم. تا مشتریان بتوانند از این طریق تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد.

 

کاشی سنتی بین کابینتی
کاشی سنتی بین کابینتی

 

تنوع طرح و انداز کاشی های بین کابینتی

تنوع در تولید مدل های این نمونه کاشی ها به خاطر متفاوت بودن سلیقه ها می باشد. با وجود مدل های جدیدی که هر روز تهیه می شود انتخاب خریداران هم گسترده تر میگردد. مدل های جدید هم با کیفیت تر و هم زیباتر هستند و می‌توانند تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهند. کاشی های سنتی به صورت مربع مستطیل و لوزی با اشکال مختلف و زیبایی قدیمی تولید می‌شوند و برای آشپزخانه ها بهترین انتخاب می باشند. زیرا جذب آب در آنها وجود ندارد این کاشی ها به صورت کاملا سنتی تولید می شوند و طرح ها و مدل های بی نظیر و شیکی دارند.

این مجموعه محصولات خود را با بهترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت کاشی سنتی زرنگار ایران عرضه می نماید. تا مشتریان عزیز همواره از خرید خود در این مجموعه رضایت داشته باشند. کاشی بین کابینت در طرح های جدید و متنوع، قیمت مناسب، و با بهترین کیفیت تولید می شود. با استفاده از آن ها می توانید فضای آشپزخانه را جذاب و دلنشین کنید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما