مقالات

فروش عمده کاشی سنتی دراصفهان

فروش عمده کاشی سنتی دراصفهان

فروش عمده کاشی سنتی اصفهان یکی از بهترین مصالح ساختمانی به حساب می آیند که برای نما های داخلی و خارجی کاربردهای فراوانی دارند طرح و رنگ آن ها بسیار متنوع و متفاوت است کیفیت این کاشی ها بسیار زیاد است امروزه استفاده از آن ها یکی از موارد متنوع می باشد شرکت زرنگار با فروش عمده کاشی سنتی در اصفهان در پی آن است تا این محصول با کیفیت را به تمامی نقاط کشور ارسال نماید.

مراحل تولید کاشی سنتی چگونه است؟

مراحل تولید کاشی سنتی چگونه است؟

  1. کاشی های رنگی که بیش تر زمینه آن ها به رنگ آبی می باشد و هفت رنگ در آن ها حداقل به کار رفته شده است به کاشی سنتی معروف است.
  2. بندی آن ها با سایر کاشی ها بسیار متفاوت است در زمان های قدیم از کاشی کاری برای تزئین ظروف استفاده می‌کردند که این نوع از کاشی کاری در ساختمان سازی جلوه‌گر شد.
  3. بنابراین شیوه های دیگری برای ابداع کاشی برای استفاده در نمای ساختمانی به کار گرفته شده است. کاشی ها دارای انواع متفاوتی هستند که در دو دسته به شکل سنتی و مدرن تقسیم می شوند از این دسته بندی خود انواع متفاوتی دارند که از لحاظ رنگ و کیفیت با هم متفاوت است. کاشی سنتی فرآیندی متفاوت تولید می‌شود.
  4. در رنگ و طرح های متفاوت و برجسته و با متریال با کیفیت ساخته می‌شود قالب این نوع کاشی ها در ابعاد مستطیل و مربع وجود دارند و بعد از خارج کردن کاشی از قالب آن را در کوره می پزند تا رنگی ساده و یک دست خود بگیرد بعد از آن آنجا لعاب کشی می‌کنند و بعد برای بار دوم در کوره می پزند زمانی که از کوره بیرون می آید به آن کاشی معرق می گویند.
  5. رنگ هایی که بعد از پخته شدن کاشی برای آن ها قرار می گیرد باید دارای دمای ذوب مشخصی باشند به همین دلیل این کاشی ها با دقت و تعجب بالای ساخته می شود برای ساخت کاشی های سنتی را به صورت سفید تولید می‌کند. طرح و رنگ دلخواه را بر روی آن پیاده سازی می نمایند و بعد در کنار یکدیگر قرار می دهند و همانند پازل این کاشی ها در کنار یکدیگر قرار می گیرند.

زرنگار ایران مرکز فروش عمده کاشی سنتی دراصفهان

مجموعه زرنگار ایران به عنوان فروشنده برتر کاشی سنتی اصفهان در پی آن است تا این محصول بی نظیر و درجه یک را به تمامی نقاط کشور ارسال نمایند. ما در این شرکت اقدام به فروش عمده کاشی سنتی دراصفهان به بهترین قیمت نموده ایم.

 

فروشنده برتر کاشی سنتی در اصفهان

برای استفاده این محصول فقط کافی است با سایت شرکت زرنگار ایران مرکز فروش عمده کاشی سنتی دراصفهان مراجعه و با مشاور و توزیع انواع کاشی  ثبت سفارش و قیمت این محصول شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی می کند و به شما کمک می کند تا این محصول درجه یک را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

جهت خرید ویا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید:

مشاور ومدیر فروش:خانم غفرانی

شماره تماس:09194607670

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما