مقالات

قیمت کاشی سنتی آشپزخانه

قیمت کاشی سنتی آشپزخانه را می توان به صورت مستقیم و بدون واسطه از فروشنده این محصول به بازار به دست آورد و به این ترتیب می‌توان با اطلاع از قیمت کاشی سنتی آشپزخانه در بازارهای داخل و خارج از کشور نسبت به صادرات آن اقدام نمود.قیمت این محصولات و کالاهابه گونه ای است که توسط فروشنده آن با کمترین سود تنظیم شده تا خریداران بتوانند از قیمت ارزان این محصول جهت توسعه تجارت و صادرات آن به کشورهای مختلف استفاده کنند.

 

کاشی و سرامیک آشپزخانه + نمونه | دکور پلاس

درباره انواع کاشی سنتی آشپزخانه بیشتر بدانید

قیمت کاشی سنتی آشپزخانه - کاشی سنتی سراج

 

تنوع موجود درکاشی‌ها بر اساس شکل، ابعاد، نوع، طرح و رنگ می تواند زیاد باشد و در بخش های مختلف داخلی و بیرونی ساختمان کاربرد داشته باشند؛ انواع مختلف کاشی به لحاظ مکان مورد استفاده می توانند دسته بندی شوند که از جمله کاشی ها می توان به کاشی کف و دیوار اشاره کرد.

انواع مختلف این کاشی ها مانند کاشی مدرن و کاشی طرح دار آشپزخانه دارای ویژگی های بسیار متفاوتی هستند که در زیر به چند مورد از آنها اشاره می شود :

کاشی سنتی: دمای پخت در ای کاشی فوق العاده بالا بوده و این باعث می شود که این محصول از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار باشد همچنین تراکم در این کاشی بسیار بالا است.

کاشی سنتی هفت رنگ: ماده سازنده این نوع کاشی ها درون قالب ریخته می‌شود و با حرارت پخت و در نهایت خود به صورت طبیعی خشک می گردد؛ برای ایجاد رنگ در این نوع کاشی ها در ترکیبات اولیه آن رنگ مورد نظر استفاده می شود.

کاشی سنتی معقلی : این کاشی از ابعاد ۲.۵ سانتی متر مربعی برخوردارند و به صورت دانه دانه بر روی سطوح مختلف نصب می شوند و بیشتر برای فضای بین کابینتی کاربرد دارند.

کاشی سنتی تک رنگ : این نوع کاشی شباهت بسیار زیادی به آجر دارد با این تفاوت که ضخامت آن کمتر است و می تواند برای حمام، کف ساختمان و تراس ها مورد استفاده قرار بگیرد.

کاشی سنتی  لعاب دار : به سطح این کاشی ها پس از پخت در کوره ماده رزینی و روی سطح آن اضافه می گردد و برای دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه کاربرد دارد.

فروش مستقیم انواع کاشی سنتی آشپزخانه

 

جدیدترین مدل کاشی آشپزخانه - چیدوپلاس

فروش مستقیم انواع کاشی سنتی آشپزخانه توسط فروشنده معتبر این محصول در کشور انجام می‌شود و خریداران می‌توانند از این فروشنده کاشی مورد نظر خود را با پایین ترین نرخ ممکن به دست آورند.

و از آن برای صادرات به کشورهای دیگر استفاده نمایند.قیمت کاشی سنتی آشپزخانه تا حد زیادی به متریال و بافت آن بستگی دارد به طوری که اگر بافت کاشی متراکم تر و ضخامت آن بیشتر باشد.

کاشی از درجه بندی کیفی بالا تری برخوردار است و استقامت و ماندگاری بیشتری از خود نشان می دهد به همین علت مقداری قیمت آن بالا تر است.

فروش مستقیم این کاشی نیاز به هیچ گونه حضور در محل ارائه آن ندارد و خریداران می‌توانند با پایین ترین نرخ ممکن این کاشی را در آدرس مورد نظر خود تحویل بگیرند؛نوع مدل هایی که مشتریان انتخاب می کنند نیز در تعیین قیمت آن موثر است به طور مثال کاشی های سه بعدی که با طرح های ویژه و ظرافتی خاص تولید شده اند دارای بهای بالا تری هستند.

فروش کاشی سنتی آشپزخانه از طریق همین وب سایت صورت می‌گیرد و خریداران می توانند انواع مختلف این محصول را در طرح ها و رنگ های گوناگون آن در بخش محصولات سایت شرکت زرنگار مشاهده کرده و از میان آنها گزینه های مورد نظر را تنها با کلیک بر روی آن انتخاب کنند تا به این ترتیب کاشی های مورد نظر برای آنها رزرو شده و در آدرس دقیق به آنها تحویل داده شود.

جهت خرید و فروش این کالاها فقط کافیست باما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما