مقالات

فروش مستقیم برای عرضه کاشی سنتی رستورانی

اتخاذ راهکار فروش مستقیم برای عرضه کاشی سنتی رستورانی، بهترین روش ممکن می باشد. زیرا در این حالت، طبیعتا شما با هسته اصلی و مرکزی توزیع کنندگان این اجناس طرف حساب خواهید بود

و به این ترتیب درصد ویژه ای از نرخ نهایی برای شما کم خواهد شد و صد البته از بابت کیفیت کاشی سنتی نیز تا حد زیاد آسوده خاطر خواهید بود.

تولیدات کاشی سنتی رستورانی  در کشور ما با رشد و شکوفایی بسیار ایده آلی مواجه شده و کار فروشندگان نیز در جهت عرضه این محصولات راحت گشته است.فروش مستقیم کاشی سنتی رستورانی

خصوصیات کاشی سنتی رستورانی چیست؟

 

خصوصیات کاشی سنتی رستورانی چیست؟

 

در تولید کاشی های سنتی رستورانی، معمولا طرح های متنوع و رنگ های جذابی به کار رفته است و رنگ غالب این کاشی ها، آبی پر رنگ می باشد که به آبی استخری بیشتر معروف است.

این کاشی ها از طرح های پیچیده ای برخوردار هستند و اغلب شاهد وجود طرح های ساده در این اجناس نیستیم. ضخامت این کاشی ها از سایر کاشی های موجود در بازار کمی بیشتر می باشد و مقاومت آنها نیز در برابر عوامل محیطی بسیار زیاد می باشد.

به همین دلیل می توان گفت که این کاشی ها از طول عمر بسیار ایده آلی برخوردار هستند و می توانند تا سالیان متمادی به افراد خدمت رسانی کنند. این کاشی ها در طرج و رنگ های متنوعی تولید می شوند و هر فرد متناسب با سلیقه اش در راستای خرید اقدام می کند.

نرخ کاشی سنتی رستورانی

 

نرخ کاشی سنتی رستورانی

 

نرخ کاشی سنتی رستورانی، بر اساس عوامل مختلف تعیین خواهد شد. قطعا یکسری از عوامل به طور دقیق توسط شرکت تولید کننده مربوطه مورد نقد و بررسی قرار می گیرند و در نهایت یک نرخ واحد برای این اجناس مشخص خواهد شد.

پس از تعیین قیمت نهایی، کلیه مشتریان موظف خواهند بود که با توجه به ارقام تعیین شده در راستای خرید خود اقدامات لازم را انجام دهند.

البته با اتخاذ راهکارهای مختلف، مثل همان گزینه فروش مستقیم کاشی، قطعا مبالغ تعیین شده برای شما بسیار مناسبتر از حالت عادی خواهند بود.

همچنین اگر مشتریان اقدام به خرید انواع کاشی سنتی رستورانی در حجم زیاد کنند، قطعا باز هم با تخفیفات خیلی خوبی روبرو می گردند و قطعا می توانند این اجناس را تا مدت طولانی در دسترس خود داشته باشند.

با توجه به تغییرات پی در پی قیمت کاشی رستورانی، مشتریان موظف هستند که در درجه اول از آخرین قیمت تعیین شده مطلع شوند و سپس برای خرید خود برنامه ریزی درستی داشته باشند.

بی شک اگر به این شکل عمل کنند، خیلی زود به خواسته خود خواهند رسید و از صرفه اقتصادی خیلی خوبی نیز می توانند بهره مند شوند.

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید:

مشاور ومدیر فروش:خانم غفرانی

شماره تماس: 09194607670

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما