مقالات

شرکت تولید کاشی سنتی فیروزه ای

کاشی سنتی فیروزه ای یکی از محصولاتی است که می توان آن را به طور کامل به ایرانیان نسبت داد و یکی از پیشتازان در صنعت کاشی دست ساز و سنتی از دیرباز مردم کشور ما بودند.

این نوع کاشی به دو صورت دستی و شرکتی تولید می شود که هر دو از کیفیت لازم برای استفاده در نمای بناها را دارند.

شما عزیزان میتوانید سفارشات خودرا از طریق شرکت تولید کاشی سنتی فیروزه سایت زرنگار ثبت نمایید:

شرکت تولید کاشی سنتی فیروزه ای

شناخت کاربرد کاشی سنتی فیروزه ای

 

شناخت کاربرد کاشی سنتی فیروزه ای

 

امکان ندارد در ایران زندگی کرده باشید و حداقل چشمتان یک بار با طرح های زیبای کاشی های سنتی که بیشترین رنگ آنها فیروزه ای با گل‌هایی به رنگ های ترکیبی اخرایی، اناری، سبز و طیفی از رنگ های قهوه ای نوازش نشده باشد!

جالب تر این که بیش از ایرانیان کشورهای اروپایی و آمریکایی از این نوع هنر استقبال کرده و در انواع دکوراسیون های خود از این کاشی های بهره می گیرند.

در گذشته بیشترین استفاده از کاشی های سنتی در ساختمان سازی بود به طوری که اکثر مساجد، آرامگاه‌های افراد مشهور، اماکن متبرکه و کاخ های شاه‌ها و رجال سیاسی و معتبر کشور به انواع کاشی های سنتی و فیروزه ای مزین می شدند.

بیشترین شکل هندسی کاشی در گذشته به صورت مربع بود اما با گذشت زمان کاشی کاری جزئی از هنر اسلامی ایرانی شد که شکوفا شدن آن در قرن‌های اوج تمدن و هنر ایران رخ داد.

تا به امروز که طیف رنگی به کار رفته و همچنین طرح‌ها بسیار متنوع تر شده و علاوه بر ساخت و ساز با تولید اشکال هندسی متنوع مانند مثلث، چند ضلعی و دایره به عنوان تابلو و بخشی از تزئینات منازل نیز به کار برده می شود و سوغات شهرهایی مانند اصفهان که مهد هنر می باشد شده است.

به دلیل خاص بودن این نوع رنگ بندی علاوه بر کاشی در تولید سرامیک نیز از آن استفاده می شود نکته مهم در تهیه اعتبار شرکت تولیدی می باشد که قبل از خرید باید در آن دقت کرد.

شرکت تولید کاشی سنتی فیروزه ای

 

 

عرضه کلی کاشی سنتی فیروزه ای

 

 

شرکت تولید کاشی سنتی با جدیدترین طرح های روز که حفظ هنر اصیل ایرانی را می نماید شرکت سراج می باشد که برای آشنایی با انواع طرح‌ها و همچنین نرخ روز محصولات این شرکت کافی است با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

در تولید کاشی سنتی و ایرانی یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای کاربران قیمت متناسب با کیفیت آن می باشد چرا که همیشه بهای بالا برای یک محصول لزوماً خبر از مرغوبیت آن کالا نمی دهد و از طرفی قیمت های بیش از حد پایین نیز ممکن است کیفیت پایین محصول را در پی داشته باشد.

قبل از تهیه کاشی بهتر است با مجموعه ارائه دهنده مشورتی در ارتباط با نوع تولید محصولات، لعاب کاری، مقاومت و سایر موارد داشته باشید و سپس با ذهنی هشیار و دیدی باز اقدام به سفارش به صورت مستقیم یا آنلاین نمایید.

همان طور که مستحضر هستید در خرید به شیوه مستقیم واسطه ای در کار نخواهد بود و بنابراین هزینه بار، اجاره بهای کارگاه یا فروشگاه و سایر موارد از هزینه اصلی کالا کسر خواهد شد.

بنابراین شما تنها هزینه کالا را به شرکت پرداخت خواهید کرد و در خرید به صورت عمده نیز شامل امتیازهای ویژه ای خواهید شد که بستگی به مجموعه خواهد داشت برای مثال برخی شرکت‌ها هزینه نقل و انتقالات را از یک حجم سفارش به بعد برعهده می گیرند.

جهت خرید و یا مشاوره در امور فروش با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید:

مشاور ومدیر فروش: خانم غفرانی

شماره تماس:09194607670

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما