مقالات

مرکز عرضه کاشی سنتی کف در اصفهان

مرکز عرضه کاشی سنتی کف دارنده محصولی با کیفیت بالا می باشد که به روش های مختلفی این اجزای تشکیل دهنده را با قیمت بسیار مناسبی به فروش می رساند این مرکز خریداران زیادی دارد چون برخلاف عموم این کاشی هیچوقت از مد نمی افتد و برای کف استفاده زیادی می شود و روح و روان را جلا می دهد.

کاشی سنتی یکی از محصولات سنگی می باشد که در ابعاد مختلف و همچنین طرح های بی نظیر موجود می باشد که برای مکان های مختلفی همچون کف، سرویس بهداشتی، پذیرایی و لابی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از نظر ضخامت و سایز متفاوت می باشند.

کاشی سنتی  کف که توسط تولید کنندگان ایرانی و با استفاده از اصولی ترین روش ها در کارخانه های داخلی تولید شده است با داشتن ویژگی های منحصر به فرد در کنار جلوه و ظاهری زیبا توانسته است مورد توجه و استفاده عده بیشتری قرار بگیرد و با ایفای نقش صحیح رضایت اکثریت مشتریان و مصرف کنندگان را جلب کند و طی چند سال متوالی روند صعودی در خرید و فروش را در دست داشته باشد.

کاشی سنتی یکی از بهترین طرح کاشی است که برای کف مکان های مختلف استفاده می شود و زیبایی چشمگیری دارد. توزیع کنندگان کاشی سنتی کف به روش های مختلفی این کالا را به فروش می رسانند

سجاده و جانماز طرح کاشی کاری - عکس ویسگون

 

بررسی طرح های محبوب کاشی سنتی کف

بررسی طرح های محبوب کاشی سنتیهمانطور که می دانید کاشی جزء آخرین مصالح ساختمانی است که در مکان های مختلفی از ساختمان سازی به کار برده می شود. کشی تنوع زیادی در طرح دارد که در ادامه به بررسی طرح های محبوب کاشی سنتی می پردازیم که شامل موارد زیر می باشد.

خانه های ایرانی قبلا ساختار متفاوتی را با امروز داشت. حیاط یکی از عناصر اصلی خانه های قدیمی بود که انرژی و سرزندگی را به داخل خانه انتقال می داد. نور یکی از حیاتی ترین عناصر برای ایجاد یک فضای زنده است. در آپارتمان های امروزی عنصر نور طبیعی وجود ندارد و همین موضوع سبب ابتلا افراد به افسردگی و انواع بیماری های روحی و جسمی شده است. دکوراسیون مدرن که شامل رنگ های تیره و متریال های سخت و زبر است محیط خانه را خالی از انرژی می نماید.

  • یکی از زیبا ترین طرح ها که قدمت دیرینه نیز دارد کاشی سنتی است که در رنگ بندی متفاوتی می باشد که هر کدام اندازه های گوناگونی دارد. کاشی سنتی سرویس بهداشتی دارای رنگ های روشن و تیره است همچنین اینکه این کاشی کمی ترمز دارد به همین خاطر به راحتی در سرویس راه می روید.
  • از دیگر کاشی های سنتی می توان به کاشی سنتی نقش برجسته اشاره نمود این کاشی زیبا را می توانید برای کف سالن پذیرایی و یا کف لابی استفاده کنید که زیبایی منحصر به فردی دارد افرادی هستند که طرح های مختلفی از این کاشی را انتخاب و در اندازه های گوناگون آن را استفاده کنند.
  • کاشی سنتی مخصوص حمام نیز می باشد که افراد با توجه به نیاز خود انواع آن را انتخاب کرده و در طرح های زیبا ان را به کار می برند و مورد استفاده قرار می دهند کاشی سنتی سه بعدی نیز دارای نقش های زیبایی است که برای مکان های خاص استفاده می شود.

خرید کاشی سنتی کف

زیر لیوانی طرح کاشی - فروشگاه یک چیز

کاشی سنتی یکی از محصولات سنگی می باشد که در ابعاد مختلف و همچنین طرح های بی نظیر موجود می باشد که برای مکان های مختلفی همچون کف، سرویس بهداشتی، پذیرایی و لابی مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام از نظر ضخامت و سایز متفاوت می باشند.

خریداران می توانند با مراجعه به وب سایت های مربوطه این مراکز انواع کاشی سنتی را ببینید و پس از انتخاب طرح های زیبای آن یکی از ان ها را انتخاب و برای مصارف خود مورد استفاده قرار دهند چون به صورت عمده به فروش می رسد قیمت بسیار باور نکردنی دارد کاشی سنتی کف را می توانید برای هر مکان استفاده کنید و از زیبایی چشم نواز ان بهره لازم را ببرید.

جهت خرید و فروش این کالاها میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما