مقالات

نمایندگی فروش عمده کاشی سرامیک سنتی رنگی

برای خرید عمده و سفارش فروش کاشی سرامیک سنتی فقط کافیست با ما در تماس باشید:09194607670

امروزه در پروسه تولید کاشی سنتی رنگ زیبا و جذاب عوامل مهمی دخالت داشته که عبارتند از: استفاده از مواد اولیه مرغوب و طبیعی، فرموله کردن خاک با توجه به نوع کاربرد آن، آماده سازی گل، قالب زدن، خشک کردن گل، و پخت اولیه آن می باشند.

که این موارد دست به ست هم داده تا شکل کاملی از کاشی سنتی را با جذابیت های خاص خود به نمایش بگذارد.

 

تولید کاشی سنتی رنگ

بهترین کاشی سنتی چه مشخصاتی دارد؟

بهترین کاشی سنتی چه مشخصاتی دارد؟

امروزه از کاشی سنتی  ایران می توان به کاشی سنتی با رنگ آبی فیروزه ای به شکل مربع نام برد که دارای مشخصات ویژه از قبیل: دارای طیف گسترده ای بین رنگ آبی و سبز می باشد،

دارای کاربرد زیاد در مساجد، بارگاه ها، محراب های مسجد، حرم های ائمه اطهار (ع)، گنبد مساجد و دیگر مکان های زیارتی می باشد،

در طرح های خاص و زیبا، دارای برجستگی های خاص، سبب آرامش روحی و روانی در انسان می شود که از شکوه و عظمت و زیبایی خاصی برخوردار می باشد و چشم هر بیننده ای را به سوی خود خیره می سازد.

کاشی های سنتی اغلب با تنوع رنگ و اشکال مختلف همراه است که بیشترین رنگ به کار رفته در این نوع کاشی رنگ آبی فیروزه ای و به شکل مربع می باشد .

و در قالب های چوبی و یا گچی فرم داده می شوند که در ابعاد، ضخامت، اندازه، قطر، رنگ و لعاب، شکل و رنگ، نقش و نگار و طرح های جذاب و زیبا در صنعت ساختمانی بسیار پرکاربرد می باشد که با دیدن آن چشم هر بیننده ای را به خود خیره می سازد.

کاشی کاری یکی از هنرهای اصیل و معماری ایران محسوب می شود که قدمت تاریخی دیرینه ای دارد و نیز امروزه شهرهای مختلفی از ایران بخصوص اصفهان در ساخت این نوع کاشی سهم بسزایی داشته که معماران این هنر ایرانی را مختص اصفهان دانسته چرا که با کیفیت عالی تولید و روانه بازار می گردد.

نمایندگی فروش کاشی سرامیک سنتی رنگی

بزرگترین فروشگاه کاشی سنتی رنگ

امروزه بزرگترین فروشگاه کاشی سنتی رنگ در سراسر کشور نمایندگی های عمده فروش هستند که وابسته به شرکت های تولیدی خاص در سراسر کشور می باشند.

که توانسته اند این محصول ساختمانی با ارزش را با کیفیت مرغوب و قیمت مناسب در اختیار مشتریان خود قرار دهند که طبق استانداردهای روز دنیا در انواع گوناگون با برندهای متفاوت در بسته بندی های متنوع به صورت درجه بندی شده به متقاضیان عرضه می شود.

خرید از این فروشگاه ها دارای مزیت های خاصی است که شامل: خریدی ارزان، آسان، بدون واسطه، مستقیم، دارای انواع گوناگون، در تنوع طرح و رنگ، بسته بندی های خاص و غیره می باشد .

که در صورتی که این نوع کاشی به صورت فله ای خریداری شود و فاقد هر گونه بسته بندی خاصی باشد، ارزانتر و مقرون به صرفه تر خواهد بود.

مشاور و مدیر فروش: خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما