مقالات

کاشی سنتی فیروزه ای

جهت خرید عمده و سفارش فروش کاشی سنتی فیروزه ای فقط کافیست با ما در ارتباط باشید:09194607670

کاشی سنتی فیروزه ای با اندازه های گوناگون و کیفیت های مختلف دیگر نمایندگی های فروش این محصولات باعث شده است

که در سرتاسر کشور انواع کاشی سنتی فبروزه ای به وفور یافت شود .و خریداران این کالا بتوانند به راحتی محصولات را از مراکز معتبر فروش آنها با قیمتی ارزانتر از دیگر مراکز تهیه نمایند

کاشی ها یک دنیا اسرار زیبایی دارند وقتی که شما انواع مختلفی از کاشی‌ها را مشاهده می کنید ظرافت‌های خاص و رنگ بندی ها و شکل های بسیار خاصی در این محصول وجود دارد .

که باعث علاقه شما به این محصول می شود کاشی فیروزه ای سنتی یک کالایی است که رنگ و جنس بسیار فوق العاده ای دارد و توجه افراد قرار گرفته است .

و همین امر باعث شده است که پخش کنندگان به صورت عمده این محصول را تولید و در سراسر کشور عرضه کنند.

Polish ۲۰۲۱۰۹۱۹ ۱۳۰۵۱۶۶۶۲

 

شیوه ساخت کاشی سنتی فیروزه ای چگونه است؟

 

IMG ۲۰۲۱۰۷۳۰ ۱۰۴۰۵۸

 

انواع مختلفی از کاشی و سرامیک وجود دارد که شما می توانید برای زیبا کردن فضا از این محصول برای دیوارها و کف زمین ها استفاده کنید از این رو ما می‌خواهیم روش تولید کاشی فیروزه ای را مرحله به مرحله کنیم تا شما با این محصول بیشتر آشنا شوید.

-در مرحله اول شما نیاز به افراد خبره و وسایل های پیشرفته برای تولید کاشی دارید و باید مواد اولیه مانند سیمان و آهک ، آب ماسه و خرده سنگ نیاز است

و بعد تهیه تمام مواد های اساسی باید به کمک دستگاه مواد هارا مخلوط کنید و به شکل خمیر شود و مایه خمیری را باید در دستگاه پرس قرار دهید تا شکل کاشی به شما تحویل دهد.

کاشی سنتی فیروزه ای

امروزه با توجه به دوام تنوع رنگ و طرح کاشی رنگی دست ساز مورد اقبال زیادی قرار گرفته.این تنوع پذیری قابلیت تطابق این گونه آثار هنری را هر محیط و شرایط آب و هوایی افزایش داده است.

این مجموعه قادر به تولید رنگهای مختلف بر روی کاشی با پخت 1050 درجه سانتیگراد میباشد.این کاشیها دارای قابلیت مناسب در برش بدون ریزش لعاب هستند.

این مجموعه قادر به تولید طیف وسیعی از این نوع محصول در ابعاد مختلف و ترکیباتی ساده ترکدار ابر و باد و آنتیک میباشد.این محصول کاربرد فراوانی در تولید تابلوهای معرق کاشی یا تابلوهای موزاییک دارد.

– شما می توانید دستگاه را تنظیم کنید تا کاشی در سایز های مختلفی دهد و بعد از آن کاشی ها را باید در دستگاه تنور قرار دهید تا کاملا پخته شود

و بعد از پخته شدن و خشک شدن باید به مرحله تراشکاری بروند تا مواد های اضافی ساییده شود و به مرحله طراحی می روند و طرح مورد نظر روی کاشی پیاده می شود

و به مرحله رنگ رزی می رود و می گدارند تا کاملا خشک شود و کاشی های سالم را جدا می کند و به روش های مختلفی بسته بندی و مارک گذاری می شوند.

 کاشی سنتی فیروزه ای 

 

IMG ۲۰۲۱۰۷۲۳ ۱۹۲۳۱۶

 

 

این محصول مراحل های تولید و ویژگی های خاصی را پشت سر گذاشته است و تمام سختی‌ها و مشکلاتی که تولیدکنندگان داشته اند در نتیجه با توجه مردم مشکلات و خستگی آنها برطرف شد و تمام تلاش‌های تولیدکنندگان باعث شروع خط تولید کاشی توسط تولیدکنندگان شد.

وقتی که یک محصول توسط تولیدکنندگان تولید می شود برای اینکه این محصول بار وقت هم در مراکز های توزیع کنندگان به میان کار می‌آیند

توزیع این محصول به صورت انبوه و گسترده صورت می‌گیرد به گونه‌ای که تولیدکنندگان سفارش کاشی و فروش کلی را به صفر می رساند و توسط تولید کنندگان به صورت عمده این محصولات در مرکز های فروش مانند مصالح فروشی ها توزیع می کنند.

جهت خرید و فروش این محصولات میتوانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور و کارشناس فروش:خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما