مقالات

توزیع کننده کاشی سنتی ارزان

کاشی سنتی ارزان یکی از کاربردی ترین انواع مصالح ساختمانی کاشی  می باشد که امروزه در انواع طرح و مدل های متنوع طراحی و تولید. می شود.

و یکی از طرح های زیبا و پرطرفدار آن کاشی سنتی است. این روزها توزیع کنندگان کاشی سنتی ارزان  این محصول را به روشهای گوناگون و به صورت کلی و یا جزیی به مشتریان ارائه می کنند و یا توجه به استفاده زیاد و کیفیت بالا استقبال خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

 

44444

 

نحوه تشخیص کاشی سنتی چگونه است؟

44

 

 

کاشی های سنتی مرغوب و باکیفیت دارای استحکام و مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مختلف می باشند و در نقش های زیبای سنتی از جمله بته جقه، گل و مرغ، سرو و ‌… مشاهده می شود .

همچنین در رنگ های فیروزه ای، آبی تیره و روشن، لاجوردی، حنایی و .. وجود دارد که دارای زیبایی چشم نوازی است. این کاشی ها به بهترین شکل در کارخانه ها لعاب کاری می شوند.

و دارای سطحی شفاف، براق و درخشان می باشند که علاوه بر زیبایی در دوام و ماندگاری بهتر آن تأثیر زیادی دارد.

پرفروش ترین انواع کاشی سنتی  شامل کاشی هفت رنگ، کاشی معرق و … می باشد که هر کدام دارای زیبایی خاص و قیمت متفاوتی هستند.

این کاشی ها در سایزهای مختلف طراحی و تولید می شوند و در برابر فشار و ضربه مقاومت خوبی از خود نشان می دهند. این کاشی در انعکاس بیشتر نور تأثیر زیادی دارد.

با توجه به کیفیت بالا همچنین طرح و نقش شیک و جذاب دارای متقاضیان زیادی در بازارهای داخلی و خارجی می باشند.

توزیع کننده کاشی سنتی ارزان

444

 

 

توزیع کننده کاشی سنتی ارزان با ضمانت کیفیت و بسته بندی مناسب توسط شرکت های بازرگانی به بسیاری از کشورهای همسایه نظیر عراق، افغانستان، ترکیه و … انجام می شود.

که با توجه به کیفیت مرغوب و زیبایی بی نظیر در آنجا نیز بسیار پرطرفدار است. صادرات انواع کاشی علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های صادر کننده باعث ارزآوری خوبی برای کشور می شود .

و در بهبود روابط تجاری ایران با سایر کشورهای اطراف مؤثر است همچنین زمینه ایجاد مشاغل جدید را فراهم می کند که این امر در کاهش نرخ بیکاری تأثیر گذار می باشد.

این روزها شرکت های تولید کننده متعددی در حوزه تولید انواع کاشی در طرح و مدل های متنوع از جمله کاشی سنتی مشغول فعالیت می باشند.

و این محصول را با استفاده از متریال درجه یک و توسط دستگاه های پیشرفته با رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید می کنند و در ابعاد و اندازه های متنوع راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند.

جهت خرید و یا مشاوره در امور خرید با کارشناس فروش سایت در ارتباط باشید:

مشاور و مدیر فروش: خانم غفرانی

شماره تماس:09194607670

 

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما