مقالات

تولید کنندگان تابلو کاشی سنتی در ایران

خرید تابلو کاشی سنتی نفیس

تولید کنندگان تابلو کاشی سنتی در ایران

تولید کنندگان تابلو کاشی سنتی در ایران پس از فرایند تولید مشتریان را رها نکرده است. با تلاش های فراوان بهترین روش ها را برای عرضه تابلو کاشی سنتی ایجاد نموده اند.توجه بیشتر علاقه مندان به هنر و سازه های هنری موجب تقاضای چند برابری افراد برای خرید و دستیابی به انواع کاشی به خصوص کاشی سنتی تابلو گردید.

در نتیجه این امر چندین تولیدی در شهر ها و کشور های مختلف تاسیس گردید و چندین برند متنوع از این محصول وارد بازار شد. در میان تمامی آن ها تابلو کاشی سنتی ایرانی در صدر جدول پر فروش ترین کاشی ها قرار دارد.

مشتریان به منظور اطلاع یابی از قیمت کاشی سنتی تابلو می توانند از روش های متعددی از جمله تماس با ما اقدام کنند.

IMG ۲۰۲۱۰۸۰۱ ۱۳۲۵۱۹
تابلو کاشی سنتی

فرایند تولید کاشی تابلو سنتی

تولید کنندگان کاشی سنتی هفت رنگ با دقت زیاد اقدام به طراحی و تولید چندین نوع مختلف کاشی در جنس ها و ویژگی های متنوع نمودند. تا این محصول متناسب با نیاز ها و استفاده های مختلف بتواند استفاده شود.

یکی از پر مصرف ترین کاشی های موجود در بازار، انواع کاشی های سرامیکی می باشد. به طور عمده در کف پوشی و دیوار پوشی از آن ها استفاده می شود. اما نوعی از کاشی های سرامیکی که دارای ظرافت بیشتر و بافتی متفاوت تر می باشند. در تولید سازه های هنری به خصوص انواع تابلو های دست ساز استفاده می شود.

در برخی موارد از این کاشی ها، تابلو های کاشی شکسته تولید می کنند. با قاب کردن آن ها دکوری هایی زیبا و دلنشین ایجاد می کنند.

 

IMG ۲۰۲۲۰۴۱۱ ۲۰۵۶۰۶
تابلو کاشی سنتی

 

در تولید تابلو کاشی سنتی از مواد اولیه مرغوب استفاده می شود. در مراحل مختلف به این مواد افزودنی هایی خاص اضافه می کنند که موجب افزایش درجه سختی و بهبود عملکرد آن ها می شود.

فرایند و برش این کاشی ها با استفاده از مجهز ترین و پیشرفته ترین دستگاه ها صورت می پذیرد. به همین علت کاشی های تابلو ایرانی با بالا ترین درجه بندی کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

 

IMG ۲۰۲۱۱۱۲۶ ۱۵۲۸۱۶
تابلو کاشی سنتی

عرضه کنندگان تابلو کاشی سنتی

عرضه کنندگان تابلو کاشی سنتی مراکز فروش کاشی سنتی متعددی را در نقاط مختلف تاسیس نمودند تا مشتریان به راحتی بتوانند با مراجعه حضوری به محصول دلخواه خود دست پیدا کنند و آن را بدون واسطه و با قیمتی مناسب دریافت کنند.

علاوه بر این عرضه کنندگان وب سایت های معتبر و مجهزی را راه اندازی نمودند تا مشتریان شاغل و یا افرادی که امکان دسترسی حضوری ندارند بتوانند به صورت آنلاین فرایند های سفارش و پرداخت هزینه را آغاز نمایند و آن را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنند.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما