مقالات

فروش عمده کاشی سنتی حوض

فروش عمده کاشی سنتی حوض در شرکت زرنگار در حال فعالیت روز افزون میباشد. افزایش ساخت و ساز انواع آبنماها و استخر ها و بازسازی و مرمت خانه های قدیمی با بافت های سنتی منجر به شدت گرفتن تقاضای مشتریان برای دسترسی به کاشی حوض گردید که در این شرایط تولید کنندگان و فروشندگان کاشی سنتی حوض ‌وارد عمل شدند تا علاوه بر تولید آن با اصولی ترین روش ها، آن را با قیمتی مناسب نیز به فروش برسانند.

۷ مورد از زیباترین خانه‌های تاریخی ایران | gotoyazd

 

 

ویژگی های کاشی سنتی حوض

به علت تماس مداوم کاشی سنتی حوض با آب و رطوبت درجه بندی کیفی و میزان مقاومت و ماندگاری آن ها نکته ای قابل توجه و مهم از سوی مشتریان محسوب می شوند و آن ها همواره ملاک اصلی خرید خود را کیفیت محصول قرار می دهند.

یکی از ویژگی های مهم و اساسی که در تعیین کیفیت کاشی سنتی حوض نقش دارد میزان جذب آب توسط آن ها می باشد به طوری که هر چه میزان جذب آن ها بیشتر باشد به ضرر کاشی است زیرا در این صورت به مرور زمان بافت کاشی تخریب شده و شاهد جدا شدن کاشی ها از یکدیگر خواهیم بود.

به این منظور تولید کنندگان با آزمایش های متعددی که روی محصول انجام دادند میزان تخلخل آن را به گونه ای تنظیم نمودند که در برابر آب مقاوم باشد و مقادیر زیادی آب جذب نکند و به این ترتیب دوام بالا تری داشته باشد.

مورد دیگر مقاومت کاشی در برابر لغزش می باشد زیرا اگر کاشی ها در تماس با رطوبت و آب دچار لغزش شوند ممکن است آب به بافت آن ها نفوذ کند و موجب باد کردگی آن شوند.

علاوه بر این ممکن است طی استفاده کاشی در استخر ها لغزش آن ها موجب ایجاد خسارات جانی شود و به این ترتیب نتواند نقش خود را به خوبی ایفا کند.

ست ها زیبای شال و کیف با هنر ایرانی | مدل کیف و شال سنتی در

 

ضمانت کاشی سنتی حوض

کاشی های سنتی حوض توسط تولیدی های زیادی در شهر های مختلف تولید می شوند و مشتریان هنگام خرید باید دقت عمل کافی داشته باشند تا بهترین برند را خریداری کنند.

فروش ویژه کاشی و سرامیک حوض صنایع دستی اصفهان

مشتریان به این منظور بهتر است با تیم فروش ما ارتباط بگیرند و از کارخانه ها و برند هایی خرید کنند که دارای گارانتی باشند و کیفیت و ماندگاری کالا را طی استفاده ضمانت کنند.

در این صورت می توانیم نوع درجه یک آن را با قیمتی مناسب دریافت کنیم و علاوه بر اینکه محصولی مرغوب و کاربردی را دریافت می کنیم؛ خریدی رضایت بخش و پر سود نیز داشته باشیم و بتوانیم آن را بدون واسطه دریافت کنیم.

مشاور و کارشناس فروش : خانم غفرانی

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
تماس با ما